valborgs

imorse blev jag hela tiden väckt,först av brorsan och sen av mamma som kasta en vante i ansikte på mej,och stod och dansa och sjöng.rättså komiskt,men det var fan inte kul.men jag var rättså trött så jag lyckades somna om ändå.sen vid 11 tiden steg jag upp.gick ner och åt lite sen gick jag och duscha.sen gjorde jag mig färdig,sminka mig sov.vid fyra tiden åkte vi inte till stan,åt på max och åkte sen vidare till mormor och morfar...det var synd att vi inte kunde grilla idag,man är jävligt sugen på det en sån här dag.fast robert är sjuk,så det blir inge...
nämen stina ringde nyss och då bestämde vi att hon ska komma hit ett tag och vara medmej,typ gå ut och gå osv:)det är ju jävligt bra väder idag,det känns som att det är sommarlov!
senare ikväll ska vi till landskyrkan,så det blir att fira valborgs där.

vad ska du göra?:)

ha en bra valborgs!!:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0