jag vill ha

image57klänning röd/svart från H&M,298:-

image60solbrillor röd/guld/silver från H&M 59,50:-
image61bronze puder från H&M 49,50:-


Det har inte hänt så mycket idag.Jag vaknade vid 10 tiden,steg upp.Åt frukost,gjordé mig färdig sen for vi hit till mormor & morfar.Vid 3 ska pappa komma och hämta mig,jag ska vara där ihelgen:(
Sen imorrn ska jag kanske vara med Emilia gumman.Och ja sen vet jag inte,...På Måndag börjar skola om,fyyfan!Är påsklovet verkligen redan över?! Det har gått så fort det känns knappt att man har varit ledig,jag kan inte säga att jag känner mig utvilad.Och jag har inte hunnit göra allt som jag ville göra..

Sen på Torsdag fyller jag 14 år!:)
Grattis?! Haha.


Näe,nu ska jag gå och vara lite social med min familj innan jag ska fara.
Vi hörs sen .
Hare bra,PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0