IN EVERY LIFE WE HAVE SOME TROUBLE, WHEN YOU WORRY YOU MAKE IT DOUBLE, DON'T WORRY,BE HAPPY...

Fredag Först var det skola till fem över två, sen kom pappa och hämta mig. På kvällen hade jag tänkt följa med Stina & Siri på stan, du vet det var ju kvällsöppet, och alla var typ där... Men jag fick inte, så då låg jag ensam i soffan hela kvällen och såg på tv / sov. Duvet, pappa var på dans och hade kul, men nej jag fick inte ha nå kul , som vanligt... Dessutom så var det pappas födelsedag.. Menmen, jag gick och la mig tidigt.

Lördag Steg upp vid nio och började göra mig färdig ( skulle på stan och ta hål i örat, plus ta ett kort till idkortet ) Så då gjorde vi det... Duvet jag tog hål uppe i brosken, trodde det skulle ta jätteont, men det gjorde det inte. Fast visst det tar ju ondare där än om man tar nere. Efter det var gjort, och vi hade varit förbi Expert och tagit kort, och pappa hade hämtat ut sin nya ring så for vi till Solbacken och köpte gofika. Vi skulle ha främmande- farmor, farbror och faster & hennes kille kom. Efter dom hade farit så for pappa och såg hockey i kvartersgården på kotten , och själv satt jag och kollade på tv. Lovisa ringde, pratade med hon ett tag och direkt jag la på ringde Siri, haha så då pratade jag med henne en timme eller så,. Härligt att ha nån att prata med. Sen på kvällen blev det mer tv, och sen gick jag och la mig.

Söndag Hade främmande igen, men nu några vänner till pappa. Sen efter dom for åt vi middag och sen skjutsade pappa iväg mig till lägenheten... På kvällen for jag och Jennifer på bio och såg Patrik 1,5 . Den var verkligen jättebra, man skrattade genom hela filmen, och i slutet grät man nån tår också... Det var en fin film !
Efter filmen cyklade vi hem, en liten omväg, det var härligt förutom att det var iskallt och att det var motvind så in i helvette, haha. När vi kom in åt vi kvällsfika, sen slog vi på tv och såg resten av Coyote Ugly- jag älskar den filmen! Sen ja, gjorde jag mig färdig för sängen. Gick och la mig tidigt, igen.

Måndag Började dagen med att duscha och göra mig färdig, for till Siri vid tolvtiden och sen for vi till stan. Var där med Stina tills fyra, då skulle hon hem och äta innan hennes träning började. Så då for vi alla hem till sitt place. Själv for jag hit till mormor och morfar och åt middag, sen smsade jag Siri och frågade om hon ville dra till stan igen, hon ringde upp mig, och det ville hon. Så då for vi dit igen, gick runt lite och Siri köpte ett par gympashorts och en jättefin skjorta. Sen vid sex for vi hem igen, då skulle Siri hem och äta. Sen vid sju- åtta tiden stack vi- jag, Stina & Siri till sodabacken, eller ja just ja, det blev inte Sodabacken men ist en just brevid. Där satt vi oss på bryggan vid vattnet, pratade och fikade mackor,chokladbrownie och drack varmchoklad och läsk. Sen bestämde vi oss för att busringa till någon- Josef vart offret...
Stina: Hallå
Josef: Hallå
Stina: Du är Josef va?
Josef: Aa, vad vill du?
Stina: Jag tror du har gjort mig gravid...
Han la på.
Några sekunder efter...
Jag: Stina,visst ringde du skyddat nr?
Du skulle ha sett Stinas ansiktsuttryck, för nej det hade hon ju inte !
HAHAHHA, fyfan vad jag och Siri skrattade... Jag tror jag aldrig har skrattat sådär på jättejättejätte länge
Och vi kunde aldrig sluta, vi bara låg där på bryggan med bena upp i vädret och skrattade, skrattade och skrattade-
Och Stina, ja hon var helt generad.
Så vi bestämde oss för att ringa upp han igen, den här gången sköt Siri snacket.
Siri: Hej, det är Siri, du vet Josses kompis?
Josef:  Aa
Siri: Ja, och hon som pratade förr heter Stina..
Josef: Aa
Siri: Ja, och jag tänkte bara säga att det hon sa förut var bara på skoj
Josef: Aa
Siri: Jamen, hejdå
Josef: Aa, hejdå

Efter ett tag for vi hem till Siri för det började bli så jävla kallt.. Hos Siri såg vi på tv, TopModel, CSI osv.  Efter CSI cyklade jag & Stina hem. Motvind, kallt och ja förjävligt var det, haha. Sen sa vi hejdå och jag gick upp till mormor & morfar. Sen såg jag och Jennifer på vem som åkte ut ut Idol- Viktoria blev det, och det var nog bäst så... Sen somna jag, med sminket och allt på..

Tisdag Jag vaknade vid tio, mamma ringde så då pratade jag med hon ett tag... Och ja, jag har ingen aning vad jag ska göra idag, kanske blir läxor... Fast det tar verkligen emot, men jag är som tvungen, jag har låtit dom ligga nog länge nu... Och imorgon blir det skola igen, jag känner inte peppen... Men nu ska jag gå och ta mig nåt att äta, men först kommer några bilder...




älskar den här doften.. den heter vanilla och går att få tag på the body shop





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0