NOT MYSELF TONIGHT

Har haft en sjukt bra dag idag! Det var som julafton på skolan haha. Vi hade frisörteknik hela dagen, och då fick vi saxar osv och tre dockor. Så idag har vi klippt lite toppar. Sen skulle vi träna på att tvätta folks hår, så då tvättade amanda mitt hår och sen stylade hon det. Det blev sjuuuuukt fint. Men nu är mitt hår rakt igen, bu. Efter skolan var jag med abbas. Mös med han. Sen träffade jag upp emilia & nour på stan. Imorgon har vi sovmorgon till kvart i ett, sen har vi datorkunskap, sen ska jag vara med siri. Soooom jag har saknat henne. Puss



Kommentarer
Postat av: hanna

lägg ut bild på hur håret blev nu när de är mörkt !:D

2010-09-01 @ 19:14:25
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0