I KEEP THINKING THAT THIS IS NOT GOODBYE.

Ett år sedan jag tog studenten med min kära gymnasieklass. Många månader har gått sedan dess, men ändå känns det som att det var igår. Fick så otroligt många minnen utav er, och ibland saknar jag hur det var förut. Speciellt de personer som låg mig väldigt nära hjärtat- men den platsen finns fortfarande kvar för er. De sista tre åren i skolan gick alldeles för fort! Dagen då vi tog studenten var full av eufori, men även en hel del tårar för min del. Jag önskar er all lycka i framtiden. Saknar er tjejer. ♥
 
But when we leave this year we won't be coming back
No more hanging out cause we're on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now cause you don't have another day
Cause we're moving on and we can't slow down
These memories are playing like a film without sound
And I keep thinking of that night in June
 
-Tack för allt ni gav mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0