VI HAR DET MER ÄN BRA HÄR BORTA I SPANIEN!! <3

Hejsan igen! Jag har nog glömt berätta att jag och syrran bokade en resa till Mallorca tidigare i början av sommaren, och nu är vi äntligen här!! Har knappt greppat det själv eftersom jag tycker att veckorna går så himla fort hela tiden. Kan sommaren snälla bara stanna av lite? Jag vill liksom inte att den ska vara över än!
 
Vi ska i alla fall vara här i Spanien i hela tio dagar, och jag kan verkligen inte klaga! Det är så otroligt vackert här och jag har det bästa sällskapet som man kan tänkas ha. Mi hermana <3 
 
Kan försöka uppdatera er mer sen men wifi-t här på hotellet är verkligen inget att lita på. Nu ska vi gå ner och kvällsbada lite i poolen medan solen fortfarande lyser över staden! Puss på er 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0