ÖNSKAR ER EN GOD FORTSÄTTNING PÅ DET SOM ÄR KVAR AV ÅRET!! ♥

Sitter för tillfället hemma sjuk med en väldigt jobbig förkylning (vet ej om det är influensan som hälsat på... Hoppas verkligen inte!!) Fick lov att ringa jobbet ikväll och sjukskriva mig för imorgon. Vaknade nämligen upp med feber idag. Firade julen på jobbet med gamlingarna så har befunnit mig där hela helgen, och det gick väl hyfsat bra det också! Dock drygt att det blev en stressig helg med massa larm och lite personal som vanligt, samt att jag hade noll julkänsla! Så denna jul vart som bortblåst för mig, fastän jag hann hem på timmarna och även hann äta julmat här hemma med familjen. Får se vad jag tar mig för att göra i framtiden.. Behöver typ ett nytt kapitel eller någon sorts nytändning för att orka med. Känner mig väldigt tom och energilös nuförtiden och jag blir knäpp utav all stress, både psykiskt och fysiskt. Vissa dagar får jag en klump i magen av att gå till jobbet och så ska det ju inte behöva vara. Hade nog sagt upp mig från jobbet för längesedan om det inte vore för mina underbara vänner där som gör mina dagar. Jag hoppas i alla fall på att bli frisk innan syrran och Basse kommer hit för att fira in det nya året med mig och familjen. Det ser jag jättemycket framemot!! ♥
 
Jag har verkligen blivit sämst på att blogga men ska försöka bli bättre på det nästa år! 2017.... Låter verkligen sjukt i mina öron. Åren går ju alldeles för fort!!!! God fortsättning på er alla och KRAM från mig 
 
Här kommer några bilder från senaste tiden! Tagna från min instagram där jag uppdaterar nästintill dagligen, och ibland även mer än så haha 
 
Vi hade en skitrolig jobbfest jag och mina älskade kollegor helgen före julafton, som förövrigt gick ganska hårt till haha. Var bakis uta'fan dagen efter men de var det värt. Har även hunnit med att gå på stan med Emilia en sväng häromdagen, och myst med henne, Leanne och Rafal. Sista bilderna är från jobbhelgen och sedan julmaten och julklapparna som ni njöt av på självaste julafton. Samt min älskade lilla Lova som fick gotta sig med massa julskinka i lördags ♥♥ Har nyss duschat av mig och ska snart slå igång en film, jag hoppas verkligen att febern är borta imorgon när jag vaknar. Hejdåå 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0