Lägger upp mina fötter och lever lite.

 
Längtar sååååå till utlandet nu och på Onsdag åker vi äntligen!! Wiiii
 
Har dock haft en helt fantastisk sommar här hemma i Sverige i år. Jag vill som aldrig att den här sommaren ska ta slut!! Fyra veckors semester går tyvärr alldeles för fort. Men jag har fyllt den med underbara minnen från varenda dag och har fortfarande kvar två veckor att njuta av! Just nu sitter jag i bussen på väg hem till Skellefteå igen, har varit och hälsat på hos Emilia över en dag. Vi var och såg Molly Sandéns konsert igår på Umeå live festivalen med Emma och Erica, snacka om girlpower! Jävlar alltså. Där kan vi snacka om att vara en bra förebild. Innan konserten var vi även och åt middag på den nyöppnade restaurangen och uteserveringen Pinchos. Maten var god men drinkarna var ännu godare (hehe!) Blir typ törstig bara av att tänka på det haha. 
 
Ska försöka sova på bussen nu ett tag för är gode trött. Emilias katter höll mig vaken halva natten genom att bita mig på tårna haha. Vi gick och åt frukost på donken innan jag skulle fara vilket var väldigt mysigt, kaffe är ett måste på morgonen! Emilia skulle och tatuera sig också samtidigt som jag skulle ta bussen. När jag kommer hem ska jag gå på stan med syrran, måste försöka hitta några sommarlinnen och shorts inför Mallorca. Eventuellt även en till bikini. Sedan hade vi även tänkt fara och självplocka jordgubbar i Skråmträsk. Ett måste varenda sommar och en grej som vi gjorde tillsammans med morfar när han levde, enda sedan vi var små så länge jag kan minnas <3 Detta kommer nog bli en fin dag också!
 
Puss och kram, och på återseende kära vänner! Kom ihåg att alltid ta hand om varandra 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0